Let's pretend.

HEEEEEEEEEEEJ! Waaadup? Med mig är det soft. Är jävligt trött och känner hur förkylningen kryper sig på. Hääänger jag läpp för det? Näääääääää för imorgon ska min älskade Emmapemma ha en liten sammankomst hos sig (haha neeeemo sammankomst ;-)... Det kommer bliiii freaaaking awwwesome och jag är grymt taggad. Fin fint.

Skolan har varit bra idag. Vi har kämpat oss igenom danska, historia (mmmm tobias), engelska och företagsekonomi med prov. Giiiiiiiiiick väl inte sååå bra om jag ska se på det utifrån mina magkänsla men det återstå att se vad som står på pappert när jag får tillbaka det av Heeeeeeeeeenri gullegrisen.

Just nu kollar jag på Biggest Looser (fiiiiiiiiiiiiiiiint pogram) och lär inte ändra min position förrän jag går upp imorgon halv sju. Såååå thats whats going on. Ha en fin kväll. Kram Nathalie :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0