mår nadda OK

Godkväll. Snart dags för sängen ellår? Har inte mått alls bra idag. Har haft jätteont i magen men klarade mig med nöd och näppe genom skoldagen. Från åtta till två. Ibland ville mina ben ge vika och låta kroppen falla men nepp jag överlevde tills jag kom hem då jag trillade i säng. Vet inte varför jag har så ont, har försökt med allt! :( Hoppas det går över till imorgon iaf. Taggar inför en kort dag från åtta till tio. Hallelujah!

Har börjat kolla lite på the blind side och den är än så länge jättebra :) Ska fortsätta så snart jag orkat ta mig upp till sängen igen. Hehe, alice är äkta snake och biter mig så fort hon får chansen. FYYYY PÅ DAJ.

kraaaam från zeus
och kom ihåg; the dark side is the only side

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0