Om du aldrig provat hur kan du då vara säker?

Hej på er. Jag mår skit. Har inte varit såhär sjuk på länge. Är snuvig och har magont som förut. Aj aj aj... Har spenderat dagen tillsammans med familjen. Hälsade på mormor i Limhamn och hyrde filmer. Det var i princip vad min ork räckte till... Illa en lördagskväll, men vad ska man göra åt det? Just nu lyssnar jag på Oskar Linnros som gör det hela liiiiiiite enklare. Kollade nyss på the bountyhunter. Ingen höjdare, till min besvikelse. Ska hoppa i säng i hopp om att det finns något schysst på tvn att somna till. Imorgon är det plugg som gäller. Hoppas Jossan har haft en bra dag<3 Godnattkram från Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0