otroligt

Bevittnade en sjukt hemskt sak i stan idag tillsammans med Filippa och Tova... Vi satt i Filippas bil, hon och jag i framsätet och Tova där bak. När vi sedan hade kört in i stan vid solariet vid gymnasiet så ser vi att där ligger något och sprattlar mitt på vägen och när vi kommer närmare ser vi att det är en lite kattunge!!

Någon har alltså kört på denna katten över huvudet och den ligger där och kämpar för livet och INGEN gör någonting. Personen som körde på katten har inte ens tagit tag i det och gjort någonting utan antagligen bara kört vidare. Tovas första reaktion var att hoppa ur bilen men när vi ser hur illa skadad den är i huvudet vågar vi inte röra i den jy. Stackars lilla kisen. Tänk om det hade varit min kise, eller din? Fy. Den bilden kommer sitta kvar ett tag på min näthinna. När vi körde tillbaka samma väg var det någon som hade kastat den in till vägkansten. R.I.P

/ZEUS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0