på bättringsvägarna

Gutenkvällen! Hehe. Mår myyyyyycket bättre än vad jag gjorde innan. Iaf just nu. Åkte med mamma till akuten för att kolla upp varför jag har haft så jevla ont i magen de senaste dagarna. När jag fick förklara för den fina tanten vad jag kände visste hon direkt vad det var. Jag har fått en stressmage. Tur i oturen där. Det kunde lika bra ha varit min lilla blindtarm som var trasig. Så jag tackade hjärtligt och drog och fixade tabletter på apoteket. Känner mig redan lite bättre efter att ha stoppat i mig en pilla :)

Själv tycker jag inte alls att jag har stressat den senaste tiden. Men det är såklat omedvetet. Mamma sa redan i söndags när det började göra ont att jag kanske har en stressmage. Då blev jag sur och skrek en massa och tyckte synd om mig själv för att det inte kändes som någon annan gjorde det. Men om jag verkligen tänker efter så ja, det är fullt möjligt. Det har varit fest hit och dit, pojkvän här och där och kompisar och skola och blablabla. Det är nog ganska lätt hänt. Tråkigt men nu hoppas jag på att det inte ska göra ont mer. Inte så ont som jag hade idag iaf för det har varit olidligt. Så ska fortsätta ta tabletterna och helt enkelt försöka varva ner lite mer.

Även om mamma tycker att jag ska vara hemma och vila imorgon så vägrar jag. Jag SKA till skolan. Det värsta som finns är den där lilla extra dagen man måste va hemma från skolan när man egentligen mår helt okej. Det är fan det tradigaste som finns. Nepp, ska lägga mig lite tidigare idag och sova jätteskönt och vakna med fint humör imorgon. Allt löser sig alltid.

hej emma, hittade en fyllebild på oss
kraaaaaaaam zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0