we were amazing together, and I think we can be amazing together again.

Hej alla fina!
Idag har det varit en mysig dag. Började klockan 10 och chillade mig igenom hela morgonen här hemma, jag älskar att börja klockan TIO!!! Skoldagen gick fort och när jag kom hem la jag mig i soffan och grät lite till One Tree Hill, fan vad bra det är! Har försökt plugga lite, dock utan resultat. Första provet i företagsekonomi imorgon men det är inte så svårt som det låter. Dessutom är läraren den goooooaste någonsinn. Älskar min skola! Haha, det blir bara babbel av detta inlägget, men vafan... Bättre det än inget, ellerhur? Har laddat ipoden med lite fina videos så nu ser jag fram emot bussresan imorgon!

Snart får jag hoppa in i duschen sen är det dags att sova eftersom det är upp tiiiidigt imorgon.

Ni är bäst (syftar på alla mina vänner då)! PUSS

/JOSSAN, JUICY, JOSSE, JOSEFINE... Kalla mig vad ni vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0