when i look at you

Godkväll hehe. Tror att både jag, nathalie och josefine har varit ganska döda i helgen och inte precis payat någon attention till bloggen. FELÅÅÅÅT.

Har iaf haft en fin helg faktiskt. Sov över hos nattisen tillsammans med beccis i fredags och det va jeeeeeeeeeeeettemyzigt. Igår va jag hos Pontus med lite folk och det var trevligt det med :) Grymt tråkigt att det var någon av dessa få som snodde från min bacardi. Och nu menar jag inte en shot eller så, utan jag snackar 3-4 groggar. Och det suger ju. Min fine, om folk ska köra den stilen så ska jag börja gömma min sprit när jag krökar. Tradet.

Ikväll har jag och nattisen varit hos josefine och pluggat lite samt kollat ensam mamma söker. Käkade jätteäcklig glass och åt drömmar men mest av allt skulle det suttit fint med en pizza :( Köpte även ett par skor idag. Och jag fick hem mina boooots i fredags. HAPPYFACE!! Visar bilder imorgon.

Nu ska jag nanannanananan. Poss och godnatt och kraaaam från zeus

denna bilden får duga för jag orkar inte leta genom alla mina tusen miljarder bilder hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0