you make me feel like i'm living a teenage dream

HEEEEEJ BLOGGEN!!

Har haft en fin dag faktiskt. Gick i skolan till tio. Chillade lite på hm. Kom studiebidrag komsi komsi snart är du häääääär. Sov lite och fick sedan besök av en snygging och vi har hängt ihop i stort sätt hela dagen. Myyyyyyyzzz. Har även fått skrivit två sidor på min hemtenta i historia. Känner att detta kommer bli låååångt mer än 3 sidor :( Bättre för mycket än för lite.

Har fortfarande inte tagit mig friheten att skaffa fram bilder på min skossor som jag nyss köpt. Är faktiskt supernöjd med boooootsen från hm. Gött o nice. Idag är även en sån dag då jag verkligen åååååååångrar att jag klippte sidecut!! Vill kunna ha mittbena och känna att jag har lika mycket hår på båda sidorna som alla andra. Buhuuu... men men, nu ska jag verkligen låta det växa ut. Gööörls, ni som är sugna DON'T. Det är bara roligt ibland. Aja, ska sluta wajna nu.

Idol är över för ikväll (förutom utröstningen fem över halv 11). Annars ska jag bara chilla och njuta av tanken av att vi börjar 10 imorgon. KATSCHING-CHING-CHIIIIING.

ps. nästa misson i mitt liv är att låta min sidecut växa ut och att fylla 18 och skaffa en awesome tatuering ds.
HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0