and i know i'm meant to be where i am

ÅH har äntligen tillgång till dator igen. Lämnade min brors mac till honom i lördags men nu har jag den äntligen igen då min fortfarande är på lagning. Eller, felsökning borde jag väl säga för dem har inte ens skickat den på lagning. Men nu har det gått en vecka så dem lär väl ringa snart..

Har iaf haft en sjukt soft helg. Jag har hunnit med att; sova en hel del, skriva in mig på körskolan, boka min första körlektion, storhandla emd mamma, kröka med vänner, chilla samt mysa med Jossan och Nathalie. Dooooktigt!! Fick även mitt G i matte b. OM-FRIGGIN-GOSH vad underbart. Nu är den skiten över. Nu ska jag fokusera på alla annan skit som ska va klart innan sommaren. För nu är det inte många veckor kvar. Men nu ska jag fortsätta med att chilla och kaaaaaaanske läsa lite i engelskboken. Simma lugnt mina vänner (k)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0