cuz if you're not laughing, who is laughing now?

Åh vad jag är glad och nöjd!! Körlektionen gick jättebra, över förväntningarna. Har verkligen hamnat på rätt körskola och min körlärare är jättebra. Kunde inte fått det bättre. Han sa till och med att jag va över medel bland dem duktigaste. Det går bra nuuuuuu.

Annars har jag mest chillat, försöker stirra ner så min mage inte ballar ur igen. Det har varit lite mycket på senaste tiden, därför ska jag bara sitta hemma ikväll och glo big brother och dö lite (hade dock jättegärna velat shakea mitt ass på afron men icke). Ska njuta exta mycket av långhelgen denna veckan. Hoppas ni får en fin kväll!

ps. har fått värsta jävla dillen på påskmust, FÅR INTE NOG!! ds.


jag och min fina utväxt som nu är borta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0