det går bra nu...

...eller? Nja, livet suger fortfarande lite då och då. Men jag har iaf haft ett grymt lov med sjukt gott sällskap, sjukt mycket sol och lite för mycket godis. Har lyckats få en göttig bränna för att vara april månad (score). Med andra ord; jag har spenderat hela mitt påsklov utomhus. Imorgon kastas jag in i skolans lokaler igen men jag klagar faktiskt inte. Så länge solen lyser in genom fönsterna och jag är med mina fina så är allt som det ska. Sen är det ju inte många veckor kvar tills vi går ut tvåan. TVÅAN!? Jävlar, vi är snart inne på vårt sista år. Börjar få lite ångest, typ ''jag-vill-aldrig-sluta-skola-ångest''. Men det tar vi då.

Nu ska jag ut och steka lite (varför sitter jag ens inne?). Kommer lite släkt senare och efter det ska jag övningsköra med världens finaste far. Hoppas ni har haft ett awesome påsklov. Och jag avslutar detta med att dela med mig av vad som kan vara en av världens skönaste låtar:



PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0