friday i'm in löve

Hej mina små djur! Har varit lite ur balans de senaste dagarna så det har blivit jättedålig update. Men tänkte mest bara berätta att jag lever och det gör dem andra också. Har haft en helt okej vecka i skolan. Hade svenska nationella idag. Höll tal i fem min och det gick hur bra som helst. Nu har man tydligen gått på lov och om bara några veckor slutar man tvåan. SIIIIIIICK.

Fick paniiiiiiikont i magen innan och det har fortfarande inte gått över så nu ska jag chilla som fan och det är vad jag endast ska göra ikv. Imorgon ska vi kröka för lisa, det ska bli så kyyyyyl. Ha en fin fredag mina vänner.


avrundar med en bild på mig och andrei för drygt ett år sedan, mest för vi haft en mysig eftermiddag med resten av svenskgruppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0