i love the rain the most when it stops

Ja om moder natur hade kunnat sluta va sån bitch och levererat lite sol så kanske man hade kunnat va på bättre humör om dagarna. Men nä, tydligen inte. Men det har varit lite mysigt, liiiiiiite. Men lite överdrivet att det har regnat hela dagen. För det har verkligen regnat hela dagen. Jag har även varit ute och cyklat fyra gånger i detta busväder. Hade ju min andra körlektion idag och det gick hur bra som helst!

Annars? Har haft en mysig håla med matte och annars bara chillat. Har sovit ganska dåligt dem senaste nätterna. Men vet ni vad? Imorgon har jag sovmorgon till tolv och det är guld!! Så nu ska jag fortsätta kolla in chrille på bb och mysa stenhårt. Hoppas ni har haft en fin dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0