losing all control

Hej alla fina människor. Hoppas att ni mår jättebra. Jag har haft en ganska dålig dag. Nä, den har varit skitdålig!! Tyvärr har man sånna dagar också och jag hade en idag. Dagen började bra, helt okej liksom. Men sen spårade det bara mer och mer. Hade uppsjung idag också, det gick ju inte heller riktigt som jag hade velat men vad fan gör det om tusen år? Precis, ingenting (kolla jag har börjat svara på mina egna frågor).

Hade iaf tänkt kolla lite bb live och sen kolla dagens avsnitt och sen somna stenhårt!! Jag är helt död efter 8 timmar i skolan och en timmes träning nu ikväll. Zumban dödar och Jane kör med oss som alltid (det är därför hon är bäst). Hoppas ni har haft en bättre dag än vad jag har haft. Hörs när vi hörs och då är jag förhoppningsvis på bättre humör!
ps. har fortfarande inte startat min egen dator då min brors är 100 gånger skönare, därav inga bilder (weheartit.com) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0