NÖJD!

Hej alla små duvor! Ett tag sen jag skrev här i lilla bloggen men nu jävlar.

Igår spenderade jag kvällen hos Anna med gott att äta och black swan, vet inte riktigt om jag tyckte filmen var bra eller inte. Lite psykist störd var den iallafall. Sov hos anna igår och åkte hem i skaplig tid idag för att städa på rummet. Tog ett tag innan jag kom igång men det är iallafall städat nu. Kvällen idag spenderade jag hemma hos Jens med honom och Nathalie, käkade middag och proppade i oss massa godis och chips samtidigt som vi kollade på filmer och big brother. Nu är jag hemma och tänkte avsluta kvällen på bästa sätt, med Vampire Diaries.
PUSS OCH GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0