only i can stop the rain cause the rain falls on me

Hej mina små djur. Jag har haft en förjävlig natt. Sov jättedåligt och vaknade första gången klockan halv sex och då spydde jag. Vaknade sedan klockan halv sju igen och spydde ännu en gång. Gött med lite inside information va? Är iaf jättetrött som ni kanske förstår och jag har fortfarande ont i magen. Mer ont i magen nu faktiskt. Känns som att jag är tillbaks på ruta ett angående magen, som i september. Men trots detta ska jag nog ta mig till stan med Nathalie. Vill inte sitta inne och tänka på att jag har ont.

Annars ska jag nog bara sitta hemma idag, i min säng och bara va. Det blir bäst så. Hoppas ni får en bättre dag än mig. POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0