sometimes, you have to forget what you want to remember what you deserve

Hej mina fina. Glad chey at your service. Har hämtat hem min egna dator och det va inget fel alls på den. Han behövde bara rengöras lite (''lite''). Så jag kunde ta hem min älskling för endast 600 spänn. GÖTT O NICE på den du. Har dock inte startat min egen då jag fortfarande lökar vid brorens. Men den är ju så soft, mjeee. Har för övrigt strålat som en sol idag. Har varit på asbra humör!! Men sen var det ju det där med övningskörningen... Jävlar vad kass jag va idag. Har min första lektion på torsdag så vi får se hur det går. Jag håller tummarna för mig själv.

Annars? Jag chillar mest med livet. Skolan är inte så krävande just nu men det kommer mina vänner, det kommer. Har iaf precis kollat klart bb och hade tänkt lägga mig men jag är inte alls trött. Har liiiiiiite sovmorgon imorgon. Går från nio till halv fem (kill me, jag som inte ens pallar gå till klockan ett). Vi små sångare har ett andra uppsjung imorgon. Men nu ska jag fortsätta chilla med mina WESC-lurar och sen får väl jag knyta mig så smått. Sov gott men inte godare än mig för jag vill helst ha det bäst. PEACE
ps. vill sjukt gärna tatta mig och denna va sjukt fet ds. (weheartit.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0