1. Februari 2011



om jag kommer över en bra låt brukar det oftast resultera i att jag lyssnar på den lite för mycket.

(alltså hela tiden. konstant.)

och i helgen fann jag en ny favorit då. eftersom min älskade emma är i frankrike och jag saknar henne så bestämde jag mig för att lyssna igenom onerepublics låtar på spotify. detta eftersom emma älskar dem och jag älskar henne. ja. och på den vägen är det då. jag lyckades lyssna på all we are. och nu kan jag inte sluta. jag lyssnar på den vid datorn hela tiden. och inte nog med det så lyssnar jag på den varje gång jag lämnar huset också. på telefonen.

(tackar gud igen för min iphone. tack.)

detta är alltså ett tips. från mig till er. lyssna på låten --> här <--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0