6. Februari 2011

hej blog. vet att det vart förlängesen jag var här inne. men jag har en ordentlig anledning. jag blev sjuk igen. snorförkyld och febrig. och några dagar därefter fick jag brev från min hudläkare om att jag hade streptokocker i halsen. dessa streptokocker har jag antagligen gått runt med sedan at least i somras. och dem påverkar kroppen på så sätt att immunförsvaret försämras. jag har alltså fått en förklaring på varför jag varit ovanligt mycket sjuk - positivt. men fan vad irriterad jag blir på min vanliga vårdcentral som inte odlar proverna på halsen när man varit där x antal gånger för samma problem men inte fått några svar på snabbtesterna. mäkta irriterande. - negativt. nu är det iaf upptäckt, tack och lov, så nu ska jag förhoppningsvis lyckas bli frisk, ordentligt.

och i fredags? grym utgång. hade så jävla skoj med cheyerna och alla andra fina människor jag sprang in i på strandbaden. ibland är livet allt bra. lovar att visa er bilder imorgon. tills dess - simma lugnt.

(jag och strandbaden är officiellt vänner igen)



(en bild från strandbaden i somras. mest tills ni får dem nya då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0