7. Februari 2011

hej blog. pleeeeease dont kill me now men jag måste säg att även jag...

(ni ska veta att det tar emot och säg detta)

(for real)

...inte mår helt hundra va. har mått skit hela dagen i princip och ingen medicin har dykt upp hos mig än inte. jobbigt för jag vill bli frisk nu. behöver bli frisk nu. dödar någon om jag inte blir frisk nu. iallafall som nämt förut är det studiedag imorgon och jag kommer därför spendera resten av kvällen framför tvn och twitter. fan vad jag älskar twitter. har ni provat någon gång? det är beroendeframkallande. lovar.

om ni inte redan listat ut det så kommer jag inte lägga ut bilder från helgen nu. ledsen för det. vet att jag lovat men jag orkar inte. istället ska jag skriva ett STORT kärleksfyllt grattis i efterskott till justin timberlake. åh önskar han läste detta. trist som fan att det förblir en önskan. men om han mot förmodan skulle läsa det så. JUSTIN - I LOVE YOU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0