anyway you want it, that's the way you need it

JÄVLAR vad den låten sitter på min hjärna just nu (rubriken för er som inte fattar). Får.inte.bort.den. Jag och jossan har sjungit den hela jävla dagen. Det börjar nästan bli lite halvjobbigt nu.

Idag har jag iaf haft en sjukt soft dag med endast tre lektioner (vilket gick översnabbt). Käkade även på dagens idag, gratis pommes är aldrig fel. Billigt är skit, gratis är bäst! Ikväll ska jag träna röven av mig på zumban. Hoppas Jane kör riktigt hårt med oss idag, vill svettas som ett djuuuuur. Men först ska jag dra hem lite avsnitt av glee.

Talk to ya latero



ps. träffade världens mest översköna tant på övre idag! tror det gjorde min dag lite ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0