bounce. like your ass had the hiccups.

hej blog. hoppas att allt är fint med er. jag mår bättre till viss del. detta eftersom:
+ jag kunde vara uppe hur länge jag ville igår.
+ vara uppe hur länge jag ville utan ångest över tidig morgon dagen därpå då.
+ jag var uppe länge också.
+ jag fick gosa med min man hela natten lång.
+ jag vaknade utvilad
+ jag har inte behövt röra en fena sedan dess.

men som vid allt positivt som nämns finns ju även något negativt:
- jag har näsan fylld med MINST ett ton snor.

yes you got that right. jag är snorig. igen. förfan tänker ni säkert och tro mig det gör jag med. hela tiden. förfan förfan förfan. när i helvete ska jag bli frisk. på riktigt. detta är grym karma alltså. undra vad jag gjort för att förtjäna den.... ja och precis som igår då så hoppas jag min medicin kan anlända idag. så att jag kan sparka karman i röven hårt tillbaka. såklart.

(anledningen till att jag väntar på min medicin är för att min hudläkare bestämde sig för att ta fem veckors semester strax efter att han skrivit ut medicin jag är allergisk mot)

(vilket innebär att ett annat sjukhus måste skicka receptet på ny medicin)

(vilket innebär lång väntetid för mig)

(suck)

efter att ha tråkat ut er med än mer sjukdom hoppas jag ni blir glada nu. för hääär kommer bilder!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0