dagens pinsammaste

Okej! Jag brukar inte gilla dessa jävla telenor/telia/3-snubbar (u name it) som står i varuhus och jagar dig och försöker sälja på dig en massa. Men idag va det kul och jääävligt pinsamt.

Jag va iaf på maxi och skulle hämta min lillebror som va vid böckerna och hjälpte till. När jag travar förbi själva entrén så kommer den ena snubben och frågar mig om jag är mellan 18 och 26? Jag svarar såklart nej och då frågar den andra snubben ''hur gammal är du då?'' (på sliskig/halvchramig stockholmska). Och imed att jag fortfarande va i farten så slank det bara ut ''jag är 16'' (antagligen med världens pipigaste röst). Jag hörde själv hur jävla konstigt det lät. VAFAN?! Jag är inte 16?? Jag ska fan fylla 18!! Kan jag inte ens hålla reda på min egen jävla ålder? Kan väl skylla på att det va jobbigt att gå och snacka med dem samtidig. Jag va iaf röd som en tomat vid det tillfället. Tro mig, jag kände det. JAG BRANN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0