det går sådär nu

Godvkäll blog! Sitter och chillar chillet på spoti och smutar på min festis. Även om jag inte är frisk så mår jag helt okej. Om man bortser från öroninflammationen som satt sig i käken och hela kindbenet. Känns som om jag har fått en fet jävla smäll.

Tänker nog skippa skolan imorgon, för säkerhetens skull. Vill ju så gärna bli frisk! Men måste in en snabbis. Jag, Nathalie och Emma ska störta matteläraren EN GÅNG FÖR ALLA. Nu jävlar ska vi ha våra G som vi förtjänar, om jag så ska behöva ta till våld!! Nä, kanske inte våld, men you get my point.

Har förövrigt köpt en ny jacka idag. Den är grön och jätteskön (rimmet där) och den kostade bara 299 kronor på H&M. Hihihi, fint som snus.




Annars springer jag just nu bara runt i myskläder (för det får man göra när man är sjuk) och väntar på att mamma ska göra chockladpudding. MMMMMM CHOOOOOKELAAAAOU

ps. jag är fortfarande lika jävla besatt av glee, det är så jävla mysigt!! ds.
ps 2. nathalie kommer antagligen skälla på mig för jag har tagit ''iphone-bilder'' men jag hittade inte kameraladdaren. det är faktiskt en godkänd ursäkt ds.

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0