fredagsmys(ultimat)

Hej kära blog! Idag har jag vinkat av min älskling, han drar ju til österrike nu (ses om en vecka PUSS). Annars har jag bara softat ganska stenhårt. Ska till annisen ikväll emd mina cheyor (minus nathalie och emma) och det ska bli sjukt jävla mysigt. Ska även övernatta där med mina fina.

I söndags gjorde jag en liten lista på vad jag måste ha gjort denna veckan och jag tänker nu pricka av och se om jag uppfyllt detta;

* träna minst 3 gånger CHECK (nja, alltså zumban va ju intställd i onsdags så det va ju inte mitt fel)
*söka massa sommarjobb CHECK
*spendera så mycket tid med älskling som möjligt (då han drar till österrike på fre) CHECK
*käka taco med cheyerna CHECK (kommer idag)
*inte va sjuk CHECK
*inte suga på sånglektionen CHECK

Ja det gick ju vägen. Nu måste jag springa till duschen. Även om det är mys X1684324835 vill man ändå va fresh.


har laddat upp med en massa gott, MOMZ MOMZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0