Godnatt

Godkväll! Helgen är slut för denna gången och jag har varit lite lat på att uppdatera men så får det faktiskt vara när det är helg. Har myst med favoriterna i stort sätt hela helgen, dock inte med alla. Idag åkte även min syster tillbaka till Växjö efter att ha varit här cirka en vecka. Känns lite tomt men vänjer mig mer och mer vid att hon inte bor hemma (och det är skönt ibland, eftersom vi två har en tendens att bråka väldigt mycket. Men jag älskar henne ändå)

Nu blir det lite chill innan jag ska soooova. Imorgon börjar vi en timme senare än vanligt och det tackar man inte nej till! PUSS




Bilder från Kroatien 09. Längtar som fan till sommaren! Kommer bli så jäkla fint, kommer få massa fina minnen med tjejerna och förhoppningsvis en fin bränna också, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0