haning by a moment

Godkväll bloggen! Ber om ursäkt för att jag har varit extremt frånvarande här de senaste dagarna men jag har legat hemma och varit sjuk. Så istället för att gå till skolan har jag spenderat mina dagar framför film, gossip girl och sen har jag sovit en massa extra timmar i hopp om att må bättre. Idag mår jag bättre än vad jag har gjort, men jag är inte återställd tyvärr så det blir ingen skola imorgon heller :( Det innebär att jag bara har varit i skolan EN dag denna veckan (får ångest när jag tänker på vad jag har missat) eftersom vi nu framöver kommer vara lediga på fredagar vilket är awesome!

Tänkte visa schemat så ni får se vilken jävla lyx vi har denna terminen. Puss

de vita rutorna är lektioner vi inte behöver gå på

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken linje går ni? =)

2011-02-02 @ 23:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0