helg!!!

Fan vad jag älskar att vi går på helg varje torsdag och fan vad jag inte tycker synd om er som ska gå till skolan imorgon. Det gör faktiskt mycket att få sova länge en dag extra. Fy vad jag älskar våra långhelger.

Idag gick jag i skolan från åtta till halv tolv. Inte ett dugg ansträngande. Och på tal om ansträngande så har jag inte pluggat på typ tre veckor. Vi har alltså haft tre slackerveckor på cyber. GO CYBER säger jag bara. Fick en ny låt på sången idag, veronica maggios måndagsbarn. Älskar den låten så det tyckte jag va sjuk gött.

Nu ska jag chilla och ja, ikväll är det ''fredag''. Ska spendera den med min lille grabb eftesom han far till österrike imorgon men innan det SKA jag träna (jag ska verkligen denna gången).



Ha en fin torsdag. Vi kanske hörs senare.
Kyss från soffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0