I don't care what the people might say about me.

hej blogiblog. jag vet att jag är urkass här för tillfället men jag är fortfarande sjuk. min medicin slår ur mig totalt. jag är konstant trött samtidigt som jag hostar, är snuvig och mår illa till och från. och nu kanske ni tror jag ska sluta klaga. men icke!

(wish I could)

jag har en fet jävla förkylningsblåsa i munnen också. på underläppen så den jäveln skaver mot tänderna hela tiden. haha. förjävelen. nu får det räcka säger ni. ja det får det.
förutom allt negativt så:
# har jag haft en övermysig helg - man kan inte få för lite av sådana.
# är jag grymt nöjd över att bara gå i skolan 4 dagar i veckan - en dag gör stor skillnad för psyket. jag är mer utvilad.
# är jag omringad av så mycket kärlek - från vänner/pojkvän. trivs så bra med människorna i mitt liv.
# ser jag framemot helgen som kommer - det är något speciellt med vänner man känt längre. och i helgen ska en av dem firas till arton år.
#har jag äntligen hittat den jävla låt jag nynnat på way-to-long - jag kan äntligen sluta anstränga ihjäl mina hjärnceller. --> här <-- finns den för er som är nyfikna.
# har jag kommit underfund med att twitter kan vara en av de bättre påhitt i denna värld - I'M HOOKED.

nu ska jag göra ett försök till att ladda ner en mysig film och sedan inte röra en fena nå mer idag. förhoppningsvis hjälper det mig några steg mot att bli frisk också.

(behöver ju träna röven av mig)

(fan vad jag hatar att vara sjuk)

(aaaaaaaaaaarh)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0