i'm gonna put you first

Idag började jag dagen på exakt samma sätt som igår... jag försov mig en timme. Idag vaknade jag klockan 7 och igår vaknade jag ungefär 10 över 7. Men idag gjorde jag mig igordning på TIO minuter och sedan cyklade jag som en dåre till bussen och lyckades komma till skolan precis på pricken. Efter skolan åkte jag hem till mormor och morfar och mamma och kusinen kom någon stund senare. Vi gick till mobilia och fikade och hade skitmysigt!

Har annars pluggat lite ikväll och nu väntar jag bara på att BB ska börja. Får nog se några avsnitt gossip girl.
VENEDIG 2009
Har en resa bokad till Italien i sommar med familjen och Anna. Kommer blir riktigt fiiiiint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0