I'm on fire for you, clearly.

hej blog. snabbt får det gå idag. tyvärr. jag har ingen ork alls i kroppen längre. MEN mamma kommer förmodligen hem med medicinen snart. så jag kan få bli frisk. mm. vart i skolan idag iallafall. hade lite matte c med alejandro. mysig lärare som fan. sen jag hade möte med den omtalade "matteläraren" idag också. han är officiellt dum i huvudet.

(han var det förut med, men nu är det bekräftat menar jag då)

riktig idiot och jag hoppas fan för hans skull att mitt betyg antingen ändras eller att jag får möjlighet att kompletera. missförstå mig inte. jag är inte som person på så vis att jag förnekar någonting för mig själv. får jag ett betyg, vilket som, så har jag alltid förståelse för varför. jag har kommit så pass långt att jag känner mig själv väldigt bra, och framförallt litar på mig själv så jag är alltid nöjd med mina betyg. vilket det än är för jag vet hur mycket prestation jag tillfört. och när jag nu känner att detta IG är något jag inte förtjänar blir det jävligt mycket känslor inblandade för jag känner att denna människa lurar mig och ser ner på mig. inte gör sitt bästa för att jag ska klara kriterierna för godkändt utan sitter framför mig och (utsäkta uttrycket) LEKER sig. världens jävla attityd. försöker framstå som så jävla mycket bättre än mig när han pratar om hur HAN tolkar kriterierna så att jag inte ska klara dem. herregud. det är så svårt att förklara men arh. jävlar alltså. han är den värsta lärare jag någonsin mött. om inte människa överhuvudtaget.

haha ja. det gick ju "snabbt". ha en fin kväll allihopa. min ska jag spendera med kinamat tillsammans med mamma och kakor och mys tillsammans med mina fina fina pojkvän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0