jag älskar varje steg jag tar

hej blogen. hoppas allt är bra med er. själv är jag fortfrande lite ringrostig. fick min medicin i veckan men det känns lite som att jag kommer känna mig sjuk under det här 10 dagarna jag ska käka den. har sovit hela natten som vanligt och vaknat utvilad och trots det så har jag sovit nu mellan halv fyra och sex. skumt och ohärligt som fan. MEN det har ju förhoppningsvis en positiv utgång dethär.

igår vart jag med cheyerna (minus soffe) hos josefine. och igår vart det faktiskt mysigare än vanligt. kanske för att jag längtat så mycket efter dem. speciellt emma. och idag är det dags för mys igen. med beccis och josefine.

har inte så mycket mer och säg. ska nog lägga mig och vila lite till. kram ha en fin kväll allihopa.

JO kom på en sak. har fått jätte dille på disneys alla mysiga låtar. på svenska då. och nu har jag äntligen hittat ett album på spotify med alla dem bästa. så jävla mysigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0