life and death

Godkväll blog! Sitter och försöker lära mig spela en liten låt från lost, life and death. Går väl sådär men om jag känner mig själv rätt så kommer jag stanna uppe lite för länge idag för att spela på keyboardet. Har lånat det av filippa för en uppgift till sången men nu har jag fastnat vid det för att göra allt annat än uppgiften.

Annars? Är lite nere just nu. Kommer aldrig orka att gå upp klockan sex imorgon. Hoppas på att cyber ska dela ut ytterligare en slackervecka till mig och mina hombres (hoppas hoppas). Slackervecka + långhelg på det. Men det är väl för bra för att vara sant.

Nu ska jag fortsätta att spela lite på keyboardet, sakna min pojkvän och förhoppninsvis kolla lite glee (senare).










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0