love burns brighter than sunshine

Hej fina blog! Jag har varit jättetrött idag av någon konstig anledning. Jag som började klockan tio och allt? Idag hade jag iaf min första teorilektion. Det gick brabrabra och jag kan knappt vänta på att få komma igång stenhårt! Det är dock ett tag kvar tills jag är 18 men när jag väl blir det kommer jag att vara mer än redo. WOHO!

Jag och Jossan har börjat snacka ihopa oss jättemycket om att åka till USA ett år och bli au pairs. Vi båda är jättetaggade och om ett år är det dags att söka. Jag vill jag vill jag vill jag vill. Jag SKA!! Är dock lite nervös över att lämna alla i ett helt år, men det ska nog gå bra. Det är ju USA? (rimmet där)

Zumban va överjobbig idag (överjobbig som i dödligt-jävla-jobbig). Så nu ska jag hoppa i sängen och kolla lite glee och sakta somna för att (förhoppningsvis) vakna lite pigg. Och sen hade det ju varit skönt om snön hade varit borta imorgon?


ps. imorgon ska vi ha det övermys/kul/stimmigt ds.

ps2. jag saknar min älskling så hemskt mycket, KOM HEM ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0