när det inte blir som planerat

Haha! Jag skrattar så gott när jag läser rubriken på gårdagens inlägg, ''Fredagsmys(ultimat)''. Det blev allt annat än fredagsmys;

Jag, jossan och beccis parkerade oss hos anna och lagade lite taco och mös allmänt hårt. Efter lite kortspel skrollade jag lite på facebook och tänkte ''fan det är verkligen skitmånga som ska till strandbaden'' och det var väl så allt började. Vi bestämde oss för att dra dit, klockan nio. Så klockan tjugo över nio satt vi på bussen in till trelleborg, ringde en taxi och stressade oss klara och helt plötsligt stod vi utanför strandbaden. Jag, beccis och anna kom in gratis men jossan fick trängas i 16-kön i TVÅ TIMMAR innan stackaren kom in. Hon är en riktigt kämpe hon!! Hon ska ha creds som klarade av att stå där i kylan med strumpbyxor och klackar. Men trots allt kaos för jossan så gjorde denna spontana idén så att vi fick en kickass kväll. Strandbaden visade verkligen sin bästa sida igår och fyfan vad vi hade kul. Det roliga va att ingen av oss egentligen hade pengar, men det löste sig tydligen ändå.

Har endast tre suddiga bilder från mobilen, men tänker langa dem ändå;


jag och världens snyggaste emma


beccis, jossan, anna, emma och célie


en suddig en på fina jossan på dansgolvet

Tack för en sjukt jävla rolig kväll mina fina vänner. Ikväll ska jag åka till Emma och käka taco (igen), det ska bli mys mys mys mys mys!!
Kram Zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0