och det va denna helgen

HEJ BLOG! Jag har haft en otroligt fin helg med min älskling (hade varit mysigt att mysa med cheyerna men det tar vi igen nästa helg). I fredags mös vi allmänt hårt efter en lång dag av bara slack. Somnade ganska tidigt men det va förjävla skönt. Igår va vi och bowlade med ralle och tessan. Det va sjukt jävla kul!! Vi mös på en pub i någon timme tills banan på O'learys blev vår. Har aldrig varit där innan, men det va ett riktigt fint ställe. Första rundan ägde jag dem andra (stolt som fan) och runda två kom jag tvåa då älskling vann. Så vi båda gick hem väldigt nöjda.

Imorgon är det måndag vilket innebär att man måste stiga upp tidigt. Men en ny vecka betyder nya möjligheter. Har en jävla massa måsten som måste göras. Den kommande veckan ska jag;
*träna minst 3 dagar
*söka massa sommarjobb
*spendera så mycket tid med älskling som möjligt (då han drar till österrike på fre)
*käka taco med cheyerna
*inte va sjuk
*inte suga på sånglektionen

..vi får väl se hur detta går. Hur som helst så ska jag chilla mig till duschen och sen chilla mig ner i soffan och kolla solsidan.



Vi hörs när vi hörs. Kram Zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0