sjukaste sjukisen

Hej blogg! Jag är sjuk. Igen?!?!?! Nä.... FORTFARANDE! Mitt halsont har övergått till öroninflammation. En sjukt överjävlig öroninflammation. Den kom på mindre än en timme. Det började smyga sig på redan på bussen imorse och redan efter första lektionen fick jag åka hem för jag hade så sinnes ont. Sen blev det bara värre och inte nog med det, jag fick ingen tid hos doktorn heller för dem hade fullt upp. Otur eller? Fick lida i sammanlagt tre jävla timmar innan jag kom till hos doktorn. DET va jobbigt.

Nu mår jag dock lite bättre. Har fått pencilin som dämpar smärtan i örat så det är en enorm lättnad. Men nu missar jag träningen hela denna veckan pga vila. Skit också. Jag som verkligen tänkte träna hela jävla veckan. Fast jag vill nog hellre bli frisk. Helt frisk.


hoppas att dessa grabbarna kommer lösa mitt lilla problem så snabbt som möjligt

Nu ska jag fortsätta chilla till glee (som jag är helt jävla slåd på). Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör.

ps. jag vet att bloggen på senaste tiden bara har handlat om hur jävla sjuka vi är, men vi ÄR jävligt sjuka. stå ut tills vidare, haha ds.
fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0