söndag

Hej blog! Idag är jag sjukt negativ. Sjukt jävla negativ. Dels för att jag inte är i österrike med min pojkvän och dels för att vi inte har något lov och dels för att det är överkallt och det aldrig blir varmt. Ja, listan kan bli lång.

Idag har jag typ inte rört mig ett skit. Är så in i helvetes uttråkad och inget funkar som jag vill idag. Vill bara sova och låta denna äckliga söndag övergå till måndag (helst helg men det är ju helt jävla omöjligt). Vilken tur att jag senare ska träffa filippa och tova. Hoppas dem gör min dag.


annars hade det inte suttit fel med en solsemester nu (vet dock inte vad som hände med min flabb här, ser ut som jag har världens största underbett)

Hörs när vi hörs, kram Zeus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0