stalker in your speaker

Hej bloggen!
Har varit extremt frånvarande i helgen men jag har varit upptagen eller helt enkelt inte orkat. Men nu är det söndag och just nu ser jag ingenting som hindrar mig att skriva ett litet inlägg.
Helgen har varit grym! Började men taco"mys" hemma hos anna, som sedan blev en kickass kväll på strandbaden. Det blev helt enkelt inte alls som det var planerat. Jag fick stå ute i 2 timmar i kylan, vilket var piss, men så fort jag kom in var det som bort glömt eftersom vi hade så sjukt jäkla kul. Igår blev det mys hemma hos emma, ännu en gång med taco. Riktigt bra kväll. Och nu är det söndag och jag har ångest. Alla är lediga men vi ska till skolan imorgon. Men jag tror vi står ut, har så bra schema så vi kommer ändå sluta när alla andra vaknar, typ. Idag har jag iallafall hunnit med att sova länge, chilla extremt mycket och övningskört. Ska städa och sen ska jag plugga lite, SEN ska jag chilla ännu mer. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0