there goes my baby

Hej bloggen! Ber om ursäkt för min frånvaro de senaste dagarna. En klapp på axeln till Fia som har hållt igång uppdateringen här. Tänkte iallafall dra lite snabbt och sammanfattat om helgen:

Torsdag, helgen började. Åkte hem till Emma på kvällen och där bjöds det på festligheter. Sen sov jag och en del andra hemma hos henne. På fredagen vaknade vi sjukt tidigt, åt frukost, sov lite till, åkte till willys och storhandlade på TRE minuter, åkte tillbaka till emma och sov ännu mer. Fick stressa med matlagning, dusch och klädbyten. Vid åtta-tiden började det komma hem folk till emma och det blev ännu en kickass kväll. Kom i säng halv 7 på morgonen men blev väckta en timme senare. Var vaken en stund och sen slocknade vi. Kom till liv igen vid halv 2 på dagen och hjälpte till med lite städning. Blev sedan hämtade vid halv 3 för att spendera kvällen hos mormor och morfar med middag och mys. Kort och gott, min helg var GRYM! Den var GALEN och viktigast av allt, jag hade skitkul!

Idag är jag trött som f.a.n och funderar starkt på att gå i ide några dagar. Men det går inte... Istället måste jag börja plugga och lära mig en massa tysk grammatik eftersom vi har prov imorgon. VILL INTE!
Nu ska jag sluta skriva, men nu vet ni iallafall att jag lever. Har tyvärr inte några bilder att bjuda på från helgen, men det har fia redan gjort så ni klarar er. Mina bilder är bara sjukt grisiga och inte speciellt vackra, haha. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0