those were yesterday's feelings

Hej bloggen. Någonting har hänt med mig, jag är STÄNDIGT trött! Okej att jag alltid varit en lat person, men att vara trött hela tiden tar kol på mig. Har precis vaknat efter att ha sovit några timmar nu på eftermiddagen. Visst, det är skönt som fan men det kommer resultera i att jag har sjukt svårt för att somna ikväll. Tror inte jag är den enda som har detta problem för jag tror det tillhör dagens ungdom, faktiskt!

Annars då? Jodå, det är helt okej, förkyld som bara den fortfarande! Men jag biter ihop. Jag gick i skolan mellan 8 och ett idag och det var faktiskt inte så farligt (måste tillägga att det är min längsta dag i skolan) Hade min första matte C lektion och det gick super! Älskar den nya matteläraren och den gamla kan slänga sig i väggen (bokstavligt talat!!!)

Nu ska jag sätta punkt här och försöka sysselsätta mig lite ikväll och tror att gossip girl får stå för det! ps. hade gärna varit hos fia och ätit taco idag


PEACE OUT
Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0