you're my favourite drug.

hej blogi. jag har kommit fram till att jag borde chillat lite med all min positiva energi över gårdagen eftersom gud nu antagligen tycker jag fick så mycket positivt igår att han idag valde att ge mig en morgon som kändes som en pungspark.

(i praktiken vet jag ju inte hur ont det egentligen gör but you get my point.)

jag var alldeles söndertrött och ville fan till varje pris ligga kvar under täcket. men det gjorde jag inte duktig som jag är. drog mig upp och åkte till skolan. sov hela vägen på bussen trots att den var jätte kall. undrar fan om chauffören hade AC igång för så kallt ska där inte vara :-(. vi fick iallafall sluta tidigare eftersom vår nya svensklärare vart sjuk. så det var skönt. nu har jag landat hemma. ska göra iordning lite frukost sen ska jag börja titta på FRIENDS säsong tio. jävligt mysigt men också fruktansvärt terrifying.

(vill inte att det ska ta slut.)

(då menar jag att jag på så vis att om-det-tar-slut-hänger-jag-mig-vis.)

och innan jag drar vill jag säg grattisgrattisgrattis på födelsedagen till fina vera i vår klass.visa en varm bild från tunisien ni sett förut mest för att det är så kallt här i hålan nu igen och hoppas att min egen dag blir bättre än dess början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0