i got a pocketful of dreams

Hej blog! Kan med glädje säga att jag är på bättringsvägarna. Skönt!! Hade en jättemysig kväll igår med mina favvocheyer. Idag är det kalas för min lilla lillebror som blir 9 hela år idag, så grattis till honom <3

Ikväll ska jag bara mysa med min älskling. Har haft sån jääääävla mensvärk idag (och nu menar jag jääääävla som i fyfan-vad-ont-jag-har). Förövrigt så har det varit jätteskönt att va ledig idag men jag har inte riktigt vant mig vid det då jag vaknade imorse och trodde att det va lördag.



Nu ska jag ner och käka onyttigt, det är ju kalas? Ha en fin fredag!
ps. hoppas att mina cheyor kramar om varandra (speciellt emma) från mig idag. älskar er ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0