31. Januari 2011

hej blog. är allt fint med er idag? med mig är det iallafall. det var knappt jobbigt alls att gå upp imorse när klockan ringde sex. att jag sen tog en varm dusch och hade gott om tid på mig att göra allt cheystuff innan jag skulle gå hemifrån vart inte heller jobbigt. och eftersom jag glömde cyklen på karbingatan i fredags fick jag ta bussen. och ni förstår nog själva att det definitivt inte vart jobbigt.

(till mitt försvar, för jag förstår hur dumt det låter att glömma sin cykel, så åkte jag buss till martin och blev sen körd hem. helt okej ursäkt tycker jag.)

vi började med vårt nya schema idag i skolan. skönt med lite nytt. och på tal om nytt drar ju också ett antal nya kurser igång. idag invigde vi feB och rättskunskap. note to self: lyssna bättre på feB än du gjorde på feA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0