that's why i smile

Hej mina fina! Jag är helt jävla pluggfri nu. Det känns så jävla gött. Alltså har jag inget mer att wajna över. Fast sen kan vädret alltid suga och man kan ju alltid ha ont någonstans. Men faktiskt, jag tänker inte klaga idag. För just nu känns allt riktigt gött.

Har de senaste dagarna krökat ganska rejält. I fredags tog en av mina bäst vänner studenten. Vi firade henne med att se henne springa ut från ProCivitas för att sedan åka med henne i hennes studentride hem till fezten. Hon hade hyrt in reggae-mannen från mamlö. Det va jävligt ball och mysigt. Fyfan vad jag längtar tills det är min tur alltså. Det är bara ett litet litet år kvar. Med tanke på hur fort tvåan har gått så skrämmer det mig att trean nog kommer gå lika snabbt. Lite blandade känslor över att jag bara har ett år kvar. Vad fan ska man göra sen?


finaste filippzen


skitful bild på the gammi-crew


reggae-mannen

Efter fredag kommer lördag. Då va jag på födelsedagsfest hos Jensie som har fyllat 18. Det bjöds på grillat och jag dör nästan när jag tänker på hur jävla gott det var. Sen krökade vi järnet och det va jätteroligt och jättemysigt. Hoppas det blir fler sommarkvällar som den. Fast nästa gång ska jag ha badkläder för då jävlar ska jag bada.

Annars går jag på sommarlov om typ en vecka. Ja, livet leker. Puss på er mina fina. Man vet aldrig när vi hörs nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0