WHO SAYS

Ni tycker säkert att bloggen blir tråkigare och tråkigare eftersom det aldrig är någon som uppdaterar här. Fia gör visserligen ett jävligt bra jobb och bloggar mest av oss alla, så en klapp på axeln till henne.
 
Själv suuuuuger ju jag på att uppdatera. Men vet aldrig vad jag ska skriva, så väljer alltid att inte skriva något alls istället för att bara skriva en massa skit. Men nu kan jag iallafall säga att livet är på topp. Skolan börjar närma sig slutet, har i och för sig en hel del kvar innan jag kan gå på sommarlov som alla andra, men det är bara till att bita ihop och den 22e juni kan jag gå ut från skolan och tänka att jag inte kommer sätta min fot där igen på TVÅ hela månader. Längtar redan! Är såklart väldigt avundsjuk på de som tar studenten iår, men jag får helt enkelt vänta till nästa, då det är min tur. Annars är veckorna fyllda med roligheter osv. Fester och studenter väntar och har även en härlig massa tid att spendera tillsammans med mina tjejer.

Detta var nog allt för tillfället. Ha det gött, och så hoppas vi att man kan sova inatt utan en jävla massa blixtar och åska. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0