you wanna be a loser like me

Hej mina fina! Jag har gått på helg!! Långhelg till och med. Är ledig enda tills på tisdag och det ska bli så skönt att få stirra ner lite såhär innan sommarlovet. Speciellt när vi har alla jävla arbeten att göra klara. Så nu kan man ju säga att man har gott om tid att plugga på allt som snart ska in. Fan vad synd att man inte orkar bara...

Har iaf inte varit i skolan idag. Har istället inventerat på maxi och tjänat 500 pix på mindre än 5 timmar. Fint som snus det dära. Så efter att ha räknat och blippat in en massa varor så va det bara att tacka och ta emot. Hoppas på att få lite jobb där till hösten också när jag är 18. Jag får ju utnyttja mina kontakter när man väl har några!



Annars så ska jag bara chilla ikväll, mysa lite och så. Och imorgon ska jag gå på shorts-jakt i malmö hade jag tänkt. Hoppas ni får en fin kväll! PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0