ain't no love

Ja okej... det här med att käka nyttigt är nog inte riktigt min grej. FAN alltså. Sen i lördags har jag ätit en jävla massa gottis och bara fortsatt och inte berättat om det för att försöka låta duktig. Men nu kommer den mörka sanningen fram mina vänner. Jag klarar mig helt enkelt inte utan godis, chips, choklad etc. Och det blir ju fan ännu jobbigare när man har massa sånt hemma. Och idag är träningen inställd så det gör ju inte saken bättre iheller? Nej, skärpning nu va! Vi gör ett nytt försök från och med.................NU!

Har sedan jag kommit hem från skolan idag hunnit plugga matte, svenska, engelska och danska. Jävlar vad vi har mycket i skolan nu. Vi på cyber klarar verkligen inte denna press, haha. Kolla bara på Nathalie. Hennes mage strejkar. Tycker faktiskt det är konstigt att min inte gör det, kanske för att jag är chillaren numero uno? Känns faktiskt så just nu, även om jag har provens prov på fredag i matte b. Men det löser sig, som det alltid annars gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0