don't believe everything you think

Som vanligt är det jag som håller i dem flesta uppdateringarna, men det är väl helt OK det med.

Är helt slut efter en (tro det eller ej) hård dag. Gick i skolan från åtta till tolv och när jag kom hem rök jag ihop med mamma vilket ledde till att jag låg bölandes i min säng i någon timme =( Gissa om mina stackars ögon är svullna nu? Men efter många förlåt-kramar stack vi sedan och tränade röven av oss på zumban. Frida är verkligen jätteduktigt som håller i passet trots hennes dålig knä. Creds till dig!!

Nu hade jag tänk åka till min fina pojkvän. Ska bli skönt att somna i hans famn. Det är precis vad jag behöver efter en dag som denna. Hoppas ni får en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0