en rejäl funderare

Godkväll på er mina små djur. Hoppas ni har haft en fin kväll! Själv har jag haft det jättemysigt med mina absoluta favoriter. Blev så glad när det va Beccis som öppnade dörren hemma hos Nathalie!! Fick en bamsekram (som jag längtat efter enda sedan hon åkt) och sen dess har vi gjort det vi är bäst på; myst. Stackars lilla Emma kunde inte vara med, snyft.

Fick ett ryck hemma hos Nathalie. Ett hår-ryck. Fast det va nog inte bara jag som fick det. Nathalie och Josefine är också sugna på en hel del förändringar (angående sitt egna hår då). Jag vill så jävla gärna testa att klippa mig kort. Riktigt kort. Nu snackar vi inte page, utan riktigt kort. Nä, inte snagg. Men typ KORT.
Robyn har överhärlig frisyr. Dock lite för kort. Men det måste va så jävla skönt att kunna dra fingrarna genom håret utan att det trasslar. Nackdelen är ju att det tar sin lilla tid att växa ut om det nu blir skitdåligt. Är sjukt sugen men vi får väl se. Ska ta mig en rejäl funderare. Ni vet ju själv hur jävla missnöjd jag va med min sidecut efter ett tag. Men istället för att tänka på hår ska jag nu låta min hjärna vila. Imorgon blir det 20års firande för sebiano. Sov gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0